Synes jeg har vært kjempe flink idag

I dag har jeg vært kjempe flink. Da jeg sto opp tok jeg på meg male klær og begynte å male ferdig det siste som var igjen på kjøkkene. Etter at det var gjort så stakk jeg bort til mamma og pappa for  å hjelpe til med å rake og rydde i hagen! Ah var veldig godt å være ute idag siden det var såå utrulig godt vær ute 🙂
Senere på dagen reiste jeg og mamma på strandtorget en tur. Var kjempe koselig. Det er støtt koselig å reise på shopping med mamma! 🙂
Da vi kom hjem igjen fra shoppingen, fant vi ut at vi skulle bestille pizza. Ole Jon kom da pizza'n kom på døra. Satt å spiste pizza og koste oss til klokken var halv 10 ca, da gikk vi bort til leiligheten for å vise mamma hvordan kjøkkene hadde blitt. Hun syntes det ble kjempe fint. Hun hjalp meg med å henge opp gardinene på kjøkkene og bildene inne på stua. Det ble utrulig fint! 🙂 Mamma reiste hjem halv 11 for å være hjemme når pappa kom tilbake fra Losje.
Så nå sitter jeg å ser på animal planet mens Ole Jon sitter å ser på noe på youtube.
Skal sitte her littegran til før jeg stikker å legger meg! 🙂

Hvordan har dagen din vært i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg