2 års-jubileum <3 :)

På onsdag var det 2 år siden jeg og kjæresten min ble sammen 🙂
Så for å feire det så spiste vi i spisesalen… det var kjempe koselig <3 🙂

sdc10057
Her har vi rosen som vi fikk på bordet.. nydelig! 🙂

sdc10065
Her er desserten som jeg fikk 🙂 Den var kjempe god.. nam nam 🙂

sdc10064
Og her er det som Ole Jon fikk 🙂 
( jeg liker ikke multer så jeg fikk sjokolade kake istedenfor) 🙂

sdc10055

Her har vi da meg…..
 ( uff så stor jeg er, men det driver jeg å ordner noe med, har gått ned over 10 cm rundt midje, hofte og rompe) fornøyd med det må jeg si 🙂 har fått sikkelig motivasjon…

sdc10054
Her har vi go'ingen selv!  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg