Jobb og mage-trening gjør susen….

Dagen i dag har gått til å jobbe. Også har jeg prøvd mage-treningen til Helene Rask! Shit som jeg kjente det etterpå.. deilig følelse! Gjør susen å trene magemusklene altså, det må jeg si. Skal som mål prøve å ta sånn økt hver dag, eller kanskje bare to dager i uka, men skal hverfall gjøre alt for å få av meg noen kilo og få en tynn fin mage som jeg trives med.For sånn jeg ser ut nå vil jeg ikke se ut mer.

Ellers idag så har jeg slappet av litt ute i sola, også så jeg på håndballkampen mellom Norge-Island.for en nerve pirrende kamp, men ble uavgjort til slutt! Også har jeg tatt sol i solarium, det var godt det, begynner å få fin farge nå!
I kveld så spiste jeg bittelitt av den maten som mamma hadde laget til hovedrett til gjestene, også laget jeg meg en utrolig god fruktshake.. nam nam. Det var kjempe godt! 🙂 Skal så absolutt lage en sånn hver dag, hverfall prøve på det.

Men nå trur jeg at jeg skal gå å legge meg.. skal opp på jobb igjen imorgen, så da er det gått å få seg litt søvn! 🙂
Natti natt…

Hvordan har dagen din vært i dag da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg