ble en spesiell dag,,,,,

Startet dagen med at jeg reiste til mamma og pappa en tur for å hjelpe de med å male garasjen. MEN begynte i stedenfor å regne,  så ble å hjelpe pappa med snekkring av gardrobe. 

Senere på dagen ble jeg oppringt av Adecco om ett oppdrag imorra som jeg takket ja til 🙂  *jippi*  
Mamma fant også en annonse i avisen på en jobb, så skrev en cv da jeg kom hjem før jeg og mamma reiste til ene søstra mi i Moelv med en ny stekeovn 🙂
Da jeg kom hjem igjen ble jeg syk å begynte å kaste opp 🙁 

Typisk at jeg skal bli syk nå 🙁  Så fuckings jævla typisk…. 

 

Imorra blir det å skrive jobb-søknad og søke på jobb 🙂 Så får man krysse fingrene i håp om at man får jobben 🙂    *håpe håpe* 

 

Nå er det å ta med seg en bøtte å sette ved senga å legge seg å sove!! *prøve*

 

Nattinatt folkens

 

~~Astrid~~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg