Avslappet dag!!

Dagen i dag har vært veldig rolig… Sto opp kl 06 for å se hvordan formen min var om jeg var i stand til å reise på jobb-oppdraget fra Adecco! Men i løpet av en halv time så hadde jeg kastet opp 3 ganger, å måtte bare si ifra om at det ikke ble jobb på meg!  :/   *kjiper”n* 

 

Ble derfor å ligge på sofaen, under dyna med kosebamsen min (veit det er barnslig, men uansett alder så blir man liten når man er syk) og se på barnefilmer 🙂 <3 Ene filmen jeg så var Aristokattene  

 

 

 


The Aristo Cat <3 

 

 

Utover dagen så roet magen min seg å det gikk noen timer uten å kaste opp, så var forbredd på å hjelpe patriotene på dugnaden kl 18 for å ordne og sette opp til Strandtorget-cup som er fredag 22.aug og lørdag 23.august… men nesten 2 timer før..så begynte det hele på’n igjen 🙁 så da var det bare å gi beskjed og fortsette å ligge på sofaen under dyna å se på tv 🙂 

 

Klokken 2140 begynte det en dokumentar på tv2 som jeg måtte se på! Siden det er sånn hverdagen min er nå også siden jeg er pårørende pga av pappa har kreft.. Dokumentaren var vedig rørende å se på!  

 

 

 


Dokumentaren på tv2 ” Kampen for Livet” 

 

 

~~Astrid~~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg