Koselig dag! :)

Formen min idag var mye bedre.. * Jippi* 🙂  Så da jeg sto opp skrev jeg søknad på jobb å sendte den, også fikset jeg med noen papirer til skolen i håp om at jeg får bruke pc på de 4 eksamene som jeg må ta opp igjen! 🙂 *håper håper*

 

Ellers idag har jeg hjulpet mamma og pappa med å male garasjen:) 

 

 

 

 

Etter å ha hjulpet mamma og pappa, så var det å fikse og ordne seg til man har blitt bedt på middag til brodern 🙂 Var kjempe koselig og kjempe god mat vi fikk 🙂

 

 

Dagens antrekk 🙂   

 

 

Mens vi var hos brodern så spilte jeg, pappa og tvilingene Helene og Lars vri åtter før vi reiste hjemover! 🙂 Jeg vant, så kom Lars på andre, og pappa på tredje mens da Helene kom sist

 

 

 

 

 

 

Mens vi var på middagsbesøk, hadde hockey-kampen på tv begynt som jeg hadde satt på opptak 🙂 Så når jeg kom hjem til leiligheten igjen satte jeg meg ned å så på opptaket 🙂

 

 


 

 

Hockey<3

 

 

~~Astrid~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg