Hvilken dag er det i dag, hviken dag er er det idag, det er…

BURSDAGEN MIN!!!!!! <3 <3 <3 <3

 

Gaven min fra Lotte fikk jeg tidligere i august 🙂 🙂

Tusen takk snuppa <3 LOVE IT :D:D<3<3<3

 

Bursdagsgaven fra mamma og pappa fikk jeg igår 😀 <3


LOVE IT <3<3<3<3<3

 

Nå driver jeg å fikser meg, før jeg ska til mamma og pappa å fikse og pynte bordet til famiie middagen som ska være hos mamma og pappa idag<3 😀 Bir super koselig <3

 

Men nå må jeg nesten stikke 🙂 

 

Blogges senere 🙂 Ha en fortsatt fin dag videre folkens 🙂 

 

~~Astrid~~

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg