Min dag i dag :D <3

Har hatt en helt fantastisk dag 😀 Bursdag er bare best <3 


Mamma og jeg ute å plukker rognebærvfor å pynte bordet med <3


Bord-dekorasjon <3


Mamma har laget tidenes BESTE bursdagskake <3 Takk mamma <3

 

Gavene  jeg fikk idag av ene søstra mi Aud-Eli m/fam <3 Og Bror min m/fam <3 Tusen takk:D <3 

 

 

Kjempe koselig middag med familien, med frisbe-golf som aktivitet i tillegg 🙂 kjempe artig 😀 Var også kjempe koselig å bli bedt ut på Nikkers for å bli spandert på ett glass vin av Petter 🙂 En av vaktene på Kristins hall som jeg har blitt kjent med 🙂 Tusen takk kjempe koselig 🙂 Var også veldig stas at bartender’n spanderte på glass nr 2, fordi jeg hadde bursdag 🙂 <3 Tusen takk 🙂 Må også si tusen takk for gavene jeg har fått idag, og ikke minst takk til alle som har gratulert meg med dagen 🙂 <3 kjempe stas:D <3 Nå er det å finne senga for min del 🙂 Nattinatt folkens!ZZZZZzzzzzzzzz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~~Astrid~~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg