Dagen derpå… <3

Våknet idag å var skikkelig fyllesyk etter igår kveld :/ men var en kjempe fin dag og kveld 🙂 Kjempe fin bursdag 🙂 Ellers idag så var jeg å så på istreninga til a-laget til L.I.K <3 Alltid like himmelsk å være i ishallen <3 Skulle ellers idag pakke og reise til Oslo å være der til søndag, men fant ut at jeg heller reiser ned til Oslo på fredag i stedenfor 🙂  Reiser til Oslo for at jeg på lørdag skal på Rockefeller på “Katastrofe, Staysman & Lazz” konsert 😀 <3 Min bursdagsgave til meg selv <3 Og blir tidenes beste bursdagsfeiring 😀 <3 Gleder meg som en liten unge 😀 

 

Ellers i kveld så har jeg bare slappe av og sett på tv, og da på dokumentaren “Kamp for Livet” <3

 

~~Astrid~~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg