Avslappet dag

Vært en avslappet dag idag.. har bare ligget på sofaen å sett på tv i hele dag 🙂 Kroppen min er ikke helt bra om dagen tydeligvis:/ Er veldig trøtt og  sliten om dagen, orker liksom ingenting.. Trur det har noe med at jeg ikke har vært så mye ute om dagen… så kjenner det ska bli godt å komme til Oslo imorra og være der til søndag 🙂 Også når jeg kommer hjem igjen, så skal jeg være hard mot meg selv å tvinge meg selv til å gå en tur hver dag uansett vær 🙂 Trenger mosjon for å komme meg ut og for å gå ned i vekt 🙂 

Nå er det å fortsette pakkinga til Oslo tur i morra , før jeg finner senga 🙂

 

~~Astrid~~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg