BESTE helgen ever!!!! :D:D<3<3

Da er man kommet hjem til leiligheten igjen etter en nokså fantastisk helg i Oslo! 😀 

Ankom Oslo fredagskvelden rundt halv 7 å etter å ha kommet til Dan (ex’n, som jeg skulle sove hos) så var det rett ut i bilen for å rekke en butikk han skulle på. Han gikk litt amokk på butikken, å kjøpte mye mer enn det han skulle :p hehe.. Etterpå reiste vi til Bislett Kebab for å kjøpe mat, siden jeg har savnet den maten <3Seinere på kvelden igjen så reiste vi ut å rægga litt hvorav vi møtte ene kompisen hans Øyvind! 🙂 

Lørdagen ble litt anderledes enn jeg hadde tenkt.. siden jeg våknet opp å ikke var i form! *Typisk* 🙁 
Slappet av resten av dagen og litt utpå kvelden 🙂 Ble såpass bra form at jeg piffet meg opp å reiste til Rockefeller på konserten “Helt sykt stor fest” med Katastrofe, Staysman & Lazz :)<3 Fikk desverre ikke med meg begynnelsen av showet, men det jeg fikk sett var bare helt sjukt AWESOME 😀
De fyllte Rockefeller i 3 etasjer 😀 Helt sjukt 😀 Tusen takk gutta for at dere laga tidenes show, å at det ble tidenes BESTE bursdagsfeiring :D<3 Er fortsatt i ekstase :D<3


Petter (Katastrofe), Stian (Staysman), Lasse (Lazz), Young, Magnus,(M.M.B) Anders (TIX) og Andy <3 

 

 

Idag våknet jeg i rundt 11-12 tiden.. å orka ikke å vente på at Dan skulle våkne i rundt 17-tiden (siden han kom hjem kl 0800), så jeg fikset og ordnet meg, pakka bagen å skreiv en lapp til han hvor jeg takket for meg å sa hadet siden jeg ikke ville vekke han! Tok t-bana til sentralstasjonen, å satte meg på første toget oppover mot Lillehammer igjen 🙂 Hoppet av på Moelv hvor mamma sto å venta på meg, siden vi reiste til ene søstra mi Lillian for å feire bursdagen til ene tantungen min Yamare som fylte 12år på fredag 🙂 Kjempe koselig :)<3

video:leandra

 

 Var bursdag for Yamare, men Leandra ville ha litt tante-tid med meg, så vi satt å så på Monsterbedriften! :)<3 Kunne derfor ikke dy meg, så måtte filme henne der hu satt <3 

 

 

 

Ankom  leiligheten litt utpå kvelden, hvor jeg og Lotte nå har slappet av med å se på film, big brother og spilt PS3! 🙂 

 

 

 

 

~~Astrid~~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg