Oppsummering av helgen!! :D

Da er helgen over og jeg vil oppsumere disse dagene slik : 

 

 

Lørdag gikk kort å greit i å være borte hos mamma og pappa en del av dagen. Hvor vi var på vei til Håkons Hall tidligere på dagen på et Loppemarked.. men da vi kom dit fikk vi beskjed om at det ikke er før om 3 uker xD Snakk om å være tidlig ute xD heheh :p Seinere på dagen var jeg tilbake i leiligheten hvor jeg vakset en del klær og ryddet på rommet mitt 🙂  *Det trengtes for å si det sånn*  

 

Seinere på kvelden kom min kjære søte snille samboer Lotte hjem igjen fra søster-besøk og Svergietur med masse godsaker ^^ 

 


5 esker med caprisone <3 og 2 brett med Cola <3  *LOVE IT * <3 

 

 

Seinere på kvelden gikk jeg ut en tur for å møte en kamerat en liten stund 🙂 Koselig 🙂 

 

 

Søndagen min gikk i å fikse seg og ordne seg til man skulle i Kristins Hall å stå vakt på hockey-kampen mellom L.I.K – Stavanger Oilers 🙂 Den kampen vant L.I.K 5-4 etter sudden + straffe 🙂 Heia L.I.K <3  *L* <3  

Etter kampen så sku jeg og Lotte kose oss med pizza for å feire 🙂 Vi bestile en stor half / half 🙂  Da han fra Peppes kom på døra, så sa han at kokken hadde lest feil, så dette er hva vi fikk: 

 

Fikk 2 store pizza til prisen av 1 <3 Tusen takk Peppes <3  

 

Til pizza’en ble det en film som fikk på tv3, nemmelig “Bridesmaids”  En kjempe morsom film 🙂 

 

 

 

Dette var sånn min helg har vært ! 🙂 

 

Hvordan har helgen din vært? Hva har du gjort? 🙂

 

 

 

~~Astrid~~
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg