Hjemmekamp mot Vålerenga igår! :)

Dagen i går gikk til å være på hockeykamp! 🙂  Heia L.I.K <3  *L* <3 

 

Startet dagen med å slappe av før vi fikset oss til å dra bort til ishallen! 🙂  

 

 

 

Kommer alltid litt over 1 time før kampstart for å se isoppvarmingen til ishockeygutta ^^ Alltid like herlig å se gutta varme opp på isen ^^   LOVE IT <3 

 

Utsikten fra Felt F <3 

 

Felt F er tribunen der patriotene står ^^ 

Fikk også endelig etter lang tid, CREW kortet mitt! ^^   Elsker det <3 

 

 

 

 

Gutta kjempet hardt på isen denne kampen her, men det holdt ikke helt til seier denne gangen!!
Vålerenga vant 2-3 

 

Målene til L.I.K ble scoret av Zettergren og Wehn 🙂 

Skuddstatistikken denne kampen var 30-31 

 

 

Heia L.I.K <3       * L * <3 

 

 

 

Neste kamp. er bortekamp mot Lørenskog den 2.oktober! Den skulle jeg gjerne ha vært med på, men den dagen reiser jeg, mamma og pappa til Lom å skal være der den helga 🙂 Skal feire mamma og pappa sin sølvbryllupsdag <3 Glad i dere <3 Og fra 5.-13.okt skal vil til hytta vår på Averøya, hvor mamma og pappa har tatt på seg ett selskap så da skal jeg hjelpe dem med å servere 🙂 Derfor så får jeg ikke med meg neste hjemmekamp den 5.oktober og heller ikke bortekampene til L.I.K :/

MEN…. jeg har tv2Sumo så får sett noen av kampene hvertfall 🙂 Greit å ha sumo i sånne tilfeller ^^  

 

 

Flere som er interessert i hockey? Å hvilket lag heier du på ? 🙂  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg