Blei oppringt ang jobbintervju idag! :D

Endelig så begynner det å skje ting! ^^

 

For må minutter siden ringte det på tlf min…. satte filmen jeg så på å svarte
“Hei det er……. fra sykehuset, det gjelder søknaden din om jobb som renholder! ”
Jeg hørte bare sykehuset først.. å fikk hjerte opp i halsen… jeg trudde først det gjaldt pappa ang lymfe kreften hans, så klarte ikke å si ett ord! :/
Men da han fortsatte å prate å nevnte jobbsøknad, så sank skuldrene mine og hjerte på plass igjen ^^
Han lurte på om jeg hadde anlednig til å komme på ett intervju i løpet av uka 🙂 Svarte han med at joda kan det skal bare reise bort å bli borte i noen dager fra torsdag 2.oktober til 13.oktober! Han sa at på torsdag så hadde han fullbokket, men han skal på ett møte imorra som er ferdig kl 1330-1400!
Så jeg skal komme bort til sykehuset imorra kl 1330 også skulle vi ta en rask liten prat da 🙂 

 

*Håper håper* At dette er min sjanse til at ting kan gå rette veien 🙂

 

*krysser fingre og tær *

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg