Utfordrer meg selv! :)

Da har julefeiring og nyttårsfeiring gjort sitt 🙂 Har stor kost meg masse med god mat og søtsaker 🙂  Lagt på meg noen ekstra kilo.. Disse skal nå vekk!
Nå skal jeg utfordre meg selv i 10 uker, i håp om å gå ned i vekt å bli kvitt mye av søtsaker-spisingen min 🙂

Jeg skal nå slutte å spise godteri/ søtsaker i 10 uker.. pluss at jeg i samme slengen skal gå en tur på 30min hver dag 🙂
Skal bli godt å komme i gang!

Starter i dag, så i kveld skal jeg gå en tur på 30min 🙂

 

 

 

Tar du utfordringen? Bli med du også! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg