Sportsdag! :)

Må jo fortelle om hvordan dagen min i går var da! 🙂

 

 

Dagen i går startet med at jeg først var hos mamma og pappa på besøk å såg på “kultur” på tv’n ( Tour De Ski) 🙂

Før jeg da seinere på dagen/kvelden, tok på meg hockeydrakta og gikk ned til Nikkers Sport (sportspuben) for å se på hovkeykamp 🙂
Stavanger Oilers – L.I.K ! 🙂

 

 

xhX57fB3ay

 

 

 

Dette var en kamp jeg synes gutta våre spilte kjempe bra, selv om dem tapte! 🙂
Gutta sto på til siste og jobba hardt 🙂 Stolt av dem! 🙂

Heia L.I.K <3 *L* <3

 

 

 

 

På turen hjem så gjorde jeg det om til treningsturen til! 🙂

xhqPOCh3dX

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg