Dagen er kommet.. idag skjer det!! :)

Da er faktisk dagen kommet til at jeg ikke lenger skal bo alene i leiligheten min! 🙂
Kameraten min som skal flytte inn hit og leie ett rom, kommer med flyttelasset sitt i dag 🙂

Blir veldig rart, men samtidig godt å få noen inn i leiligheten min igjen. Har jo vært vant til å være alene her i noen måneder, og plutselig skal det komme inn noen andre her! Men ikke ta meg feil… skal bli godt å få inn ett nytt menneske her, har vært veldig ensomt å være her alene.
Så blir godt å få inn kameraten min som jeg kan dele hverdagen med 🙂 Får noen å snakke med og ikke minst får noen som jeg kan sitte å se på film med 🙂
Selv om han kommer til for det meste å sitte på rommet sitt å spille på pc, så veit jeg i hvertfall det at jeg ikke er alene her 🙂

Han heter Eivind og er 27år og jeg har kjent han i snart 2 år 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Hva tenker dere om å dele leilighet med venninne eller kamerat??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg