Tid for helg :D først ut fredag :D <3

Endelig fredag igjen og tid for helg kos 😀 <3

 

Dagen i dag har gått til å slappe av hos mamma og pappa, hvor vi har sett “kultur” på tv 🙂

Vært også nede i gågata en tur sammen med mamma hvor hu fikk shoppa noen klær på salg, mens jeg vindus-shoppa :p
Oppdaget også at på ene butikken vi var innom så søker de ekstrahjelp 🙂 Så da har jeg nå ikveld sendt søknad og cv, så er det bare å vente å håpe på positivt svar 🙂

*Håper håper*

 

 

Ellers så har jeg, mamma og pappa vært ute å spist Indisk resturante på Lundegården sammen med broren min og familien! 🙂

 

Fredags kos med familien <3  utrolig koselig <3

 

 

 

Ellers ikveld så har jeg koset meg med tente lys i leiligheten <3 

Og sittet å sett på det nye programmet som går på tv nå på fredager, Mitt Dansecrew 🙂

Utrolig bra program 🙂  Og kosa meg med gulerøtter og dip <3

Ønsker allesammen en riktig god helg! 🙂 Kos dere i helgen og nyt det 😀 <3

 

 

 

 

Hva slags planer har du for helgen? 😀  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg