Min søndag idag :)

Kjære lesere! 🙂

 

 

Dagen i dag har gått til stort sett det samme som det har gjort resten av de andre dagene… 🙂
Den har gått til å være på besøk hos mamma og pappa å se “kultur” på tv og slappe av 🙂

Men en litt anna ting i dag i forhold til de andre dagene på sett å vis, er at i dag så har jeg også stått frivillig vakt
i Kristins Hall under dagens hockeykamp hvor L.I.K var på hjemmebane å fikk Lørenskog på besøk! 🙂
Trudde denne kampen skulle være enkelt å vinne siden L.I.K har spilt bra de siste kampene å virka som de hadde kommet til seg selv igjen å spiller det spillet vi alle elsker..
Men selv om L.I.K var den beste gjennom hele kampen å hadde flest skudd på mål og var ivrig på å vinne, så klarte dem ikke å få inn ett eneste mål før den plutselig løsnet for Lørenskog å de fikk 2 mål på under 4 min å i de siste minuttene før kampen var ferdig så tar Treneren til L.I.K Tor Nilsen timeout å tar ut keeperen for å få inn en ekstra spiller… å den klarte dem heller ikke å utnytte å Lørenskog fikk lett satt inn pucken i åpent mål.. dermed sagt så vinner Lørenskog dagens kamp 0-3!

Men selv om det ble tap i dag så støtter jeg fortsatt laget mitt i oppturer og nedturer… Å på søndag 25.jan så er det ny kamp og nye muligheter 🙂

Heia L.I.K <3 *L* <3

 

 

Etter å ha stått vakt i hallen så slappet jeg av litt hos mamma og pappa å fikk en liten mat bit mens vi så på programmet “Tjukken og Lillemor” 🙂
Før jeg stakk bort til leiligheten å slappet av med en film 🙂

Sitter nå å ser på filmen Batman the dark knight rises 🙂
Elsker Batman filmene <3

 

 

 

Ha en fortsatt fin søndagskveld videre! 🙂

Hvordan har søndagen din og helgen vært? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg