Shopping-dag! :)

Kjære lesere!

 

 

 

Dagen min i dag har startet som den alltid gjør 🙂
Våknet, så litt på tv mens jeg spiste frokost før jeg reiste til mamma og pappa på besøk 🙂

Seinere på dagen reiste jeg og mamma på butikken for å handle inn mat 🙂 Handla mat til den store gullmedaljen til når mine to bestevenninner Linn og Malin kommer på besøk på torsdag å skal være her i helgen 😀 <3 Skal kose os masse med god mat <3
Gleder meg masse til de kommer på besøk 😀 <3

 

Etter innkjøp av mat så ble jeg med mamma på Strandtorget når hun skulle til frisøren, å gikk rundt å vindus- shoppa i nesten 1 time før jeg fant en topp / blusen som jeg bare forelska meg i, så klarte ikke å dy meg <3

LOVE IT <3<3<3

Legger ut bilde av den den toppen / blusen jeg kjøpte imorra når jeg skal ha den på ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg