God morgen! :D

Kjære lesere!

 

 

 

Da vil jeg bare benytte anledningen til å ønske alle sammen en god morgen! 😀
Jeg har vært våken og oppe allerede i noen timer alt, men er først nå jeg setter meg ned for å slappe av med å spise frokosten min ^^

 

Har fått henta sengetøyet som jeg vaska i går, for jeg lånte tørketrommelen til min kjære mor slik at det ikke skulle ta så lang tid før dem tørker 🙂

***

Kommer bort til mamma og pappa, å da ligger sengetøyet mitt fint brettet sammen på stuebordet 🙂 Snille gode mamma tenkte jeg, men så sier mamma det til meg at det faktisk er pappa som har brettet dem fint sammen… for han trudde nemlig at det var deres, så han bretta dem sammen i ren refleks / rutine 🙂

Åååå kjære gode snille pappaen min ^^

 

 

 

Håper alle får en fin dag! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg