Som en liten unge! :D

Hei igjen kjære lesere! 🙂

 

 

 

 

 

 

Ja som tittelen sier så gleder jeg meg som en liten unge 😀 Imorra kommer nemlig mine to bestevenninner Linn og Malin på besøk 😀 <3

WIIIIIIIIIIIIIII :D:D:D:D:D <3 <3 <3 <3 <3 < 3 <3

 

Skal bli så utrolig koselig og godt å se de igjen :D<3 Har savna dem kjempe masse 🙁 <3

De ankommer Lillehammer og min leilighet imorra å blir til søndag kveld 😀 <3

Skal kose oss masse med god mat, aktiviteter som shopping og gå turer samt hockeykamp 😀 <3

 

 

 

De beste jentene ever 😀 utrolig glad for at jeg har dem i livet mitt <3 Kunne ikke klart meg uten dem <3

 

Glad i dere Linn og Malin <3

 

 

 

 

 

Jentene mine <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg