Beste helgen på lenge! :D

Kjære lesere! 🙂

 

 

 

 

Denne helgen her har bare vært den beste helgen på så utrolig lenge 😀 

På torsdag kvelden gikk jeg ned til stasjonen for å hente mine to aller beste og skjønneste jenter i hele verden, Linn og Malin <3
Var en helt utrolig god og deilig følelse å endelig ha dem her hos meg 😀 <3

Skal ikke fortelle i detalj hva vi har gjort i løpet av helgen, men skal prøve å oppsummere 🙂

***

 

Fredagen gikk til shopping på strandtorget hvor vi benyttet anledningen til å shoppe litt på slag <3

 

 

 

 

 

 

 

 

Ellers i helgen så har det gått veldig mye i å se på The Big Bang Theory, en serie vi alle tre elsker å se på 😀 <3 
 
Ble også litt shopping i gågata på lørdagen 🙂 Seinere den dagen fikset og ordnet vi oss for å bli med mamma og pappa til Moelv for å feire 40-årsdagen til ene søstra mi Lillian 😀 Der var det liv og røre og god mat 🙂  Skulle egentlig ikke drikke, men Eva en av mine søstre ga oss ett tilbud om god rødvin, så da ble det noen glass på oss også 🙂 Var en herlig stemning der som fortsatte når vi kom hjem til leiligheten igjen 😀 

 

 

 

 

Ble også gåtur i løpet av helgen i forfriskende vær 😀 Alltid like deilig å gå turer 😀 Særlig med godt selskap 😀 <3 

 

 

 

 

Har også i løpet av helgen vært super heldig 😀 Linn hadde med en liten gave til meg som hennes mor Monica hadde fikset til meg 😀 

 

 

 

 

 

Just LOVE IT <3 <3 <3 <3 Tusen takk Monica 😀 

 

 

 

 

Søndagen gikk til å være i Kristins hall for å se på hockeykamp 😀 

 

 

 

 


Lå på tallerkenen min under tapas middagen som gutta hadde arrangert 😀 Takk! 😀 

 

Var Damenes Aften 😀  Gutta slo virkelig på stor-tromma 😀  Gratis inngang til alle damer og lodd trekning med premier 😀 

L.I.K  fikk besøk av Sparta 🙂 Og det som gjorde det ekstra denne kampen, var det at Linn og Malin er Sparta supportere mens jeg er L,I.K 🙂
Ble en nervepirrende kamp, 1-1 og gikk til sudden death hvor  det heller ikke ble noe mål.. mens på straffen så fikk L.I.K inn en puck mer i mål og vant kampen 😀 

Heia L.I.K <3 *L* <3 

 

***

 

Straffe slagene fikk ikke vi med oss siden Linn og Malin måtte rekke toget hjem igjen! 

 

Synd de måtte reise hjem igjen, savner de allerede 🙁 <3 
Gleder meg alt til neste gang vi møtes <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan har helgen din vært? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg