Avslappet dag! :)

Kjære lesere! 🙂

 

 

I dag så er jeg litt usikker på hva jeg egentlig skal gjøre for noe!

 

Jeg søker jobber hverdag og prøver å få dagene mine til å bli fylt med ting å gjøre… men er ikke alltid like lett å få til.
I dag er en sånn dag… jeg var innom huset til mamma og pappa som jeg pleier å gjøre, men bare at i dag så var den ingen hjemme, noe som resulterte i at jeg reiste tilbake til leiligheten, å her sitter jeg da å funderer på hva jeg skal gjøre og hva jeg skal bruke dagen til.

****

 

Sitter i skrivende stund å ser / hører på VH1 med gammel og ny musikk 🙂

 

Har funnet noen spill på facebook via pc’n som er krim og CSI relaterte spill 🙂 Skikkelig spennende spill 🙂
Elsker de seriene på tv’n så da blei det veldig naturlig for meg å spille sånne spill 🙂
Så vil nok tippe her jeg sitter nå, at antagelig meste parten av dagen min kommer til å gå til å spille de spillene og se om det er noe å se på tv 🙂

Enkelt å greit… kommer til å bli en veldig veldig  rolig og avslappet dag for å være ærlig!!

****

På en måte så er det veldig deilig å ha sånne dager… men på en annen måte så blir det fort veldig kjedelig også, siden jeg ikke har noe idet hele tatt å gjøre om dagen!
Har ingenting å gå til bortsett fra de dagene det er hockeykamp å jeg da enten skal se på eller være vakt, eller sitter på puben for å få med meg borte kampen 🙂

 

 

Ha en fortsatt fin tirsdag videre!

 

Har dere noen forslag til hva man kan gjøre, eller hva man kan se på av filmer / serier ??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg