Er det meg det er no feil med?

Noen ganger så lurer jeg på hva det er jeg gjør feil, eller om jeg sier feil ting!

 

Jeg har flørtet med en gutt i litt over 2år nå.. å noen ganger så har vi kommet til det stadiet hvor vi faktisk har sagt ordene

“jeg er glad i deg”

men til tross for at vi har sagt de ordne så har vi aldri møttes, for han har alltid kommet med en form for unnskyldning for hvorfor han ikke kan møtes, noe som irriterer meg litt!

Derfor så har jeg lagt hele gutten bak meg å orker ikke å tenke mer på han… blir bare deprimert av sånt når vi ikke kan komme noe vei, pluss er ikke noe særlig gøy å se det at han ser snap men svarer sjeldnere og sjeldnere og at han liker og kommenterer bilder på instagram av tynne pene jenter.. jeg tenker…. hvis han har tid til å se snap og svare andre, så må han da vel ha tid til å svare meg også.. eller er det bare jeg som tenker sånn??

*****

Så når jeg nå i det typ siste året har gitt han opp, så har jeg blitt noe betatt av en hockeyspiller som spiller for laget mitt L.I.K.. men har aldri tørt å gjøre så mye med det, har bare nyt muligheten av å se på noe pent noe på hockeykamper og noen av treningene jeg har vært å sett på… noe som har resultert i at han for ikke så lenge siden tydeligvis har fått seg dame… men jeg slutter ikke å “sikle” på han av den grunn 😉 hihi

Aldri feil å “sikle” på kjekke hockeyspillere!! 😉 ^^

 

Men noen veldig rart har skjedd de siste dagene som jeg aldri egentlig hadde trudd kom til å skje noen gang…
Jeg har de siste dagene hatt en drøm… er nesten samme drømme… men den bytter på to gutter… ( som også forresten er hockeyspillere og som spiller for L.I.K )
Jeg har aldri egentlig tenkt på de guttene på den måten før egentlig, siden ei av venninnene mine har hatt noe på gang med han ene av de, å jeg føler det er liksom helt feil!
Men, etter de drømmene så har jeg liksom ikke klart å slutte å tenke på de heller!!

De er jo ikke stygge for å si det sånn, er faktisk litt søte og kjekke om jeg skal være ærlig..

 

Men, jeg aner ikke hva jeg liksom skal gjøre… siden jeg ikke kjenner dem på noe som helst måte, jeg veit bare hvem dem er,  og ikke har noe mulighet til å komme i kontakt med dem på noe som helt måte!!

 

Så jeg får nok bare fortsette med å drømme om tre hockeyspillere for meg selv, å “sikle” på dem på kamp og trening 😉

 

Kan nok bare glemme at jeg noen gang skal være så heldig å få den kontakta med noen av dem…

 

 

* Keep dreaming girl* <3

 

 

 

Men er også da jeg lurer på om er det noe feil ved meg.. er det noe jeg gjør feil? å hva er det jeg evt kunne ha gjort eller sagt for å få ting til å skje uten å virke desperat eller være en stalker ?? Eller skal jeg bare la det ligge å glemme hele dette?

Har du noen gang følt det sånn?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg