Dobbel glede :D

Kjære lesere!

 

 

 

 

Dagen i går gikk til å være sammen med mamma og pappa 🙂 Som dere sikkert har skjønt så er jeg veldig mye hos mamma og pappa, grunnen til det er fordi jeg er en skikkelig mamma / pappa dalt 😀 <3

Mens jeg var hos mamma og pappa så ble jeg oppringt av den ene plassen som jeg har søkt jobb hos, de ville ha meg inn til intervju på fredag (i morgen) kl 1130 😀
GLEDE 😀 Litt nærvøs, men håper på positivt utfall 😀

 

Eller så gikk dagen i går til å slappe av foran peisen hos mamma og pappa med en kopp kakao etter en gå tur <3

 

 

 

Litt seinere på dagen blei det middagstid hvor mamma og pappa hadde fått besøk av en felles kamerat, som skulle overnatte!

 

 

 

 

 

 

 

 

Seinere på kvelden blei det å slappe av med film sammen med kameraten min som bor med meg før jeg fant senga!

 

 

****

 

 

Dagen i dag har gått stort sett i å slappe av før jeg reiste til Kristins Hall for å se på hockeykampen mellom L.I.K – M/S! 😀

Fikk sett igjen tre gutter på isen, deilig å ha en unnskyldning for å “sikle” på gutter ^^ Hihi

 

 

 

 


 

Deilig å sitte i hallen <3

 

 

Gutta under oppvarmingen! <3

 

L.I.K vant 7-2 over M/S 😀 Gratulerer gutta 😀 * Klappe klappe klappe*

 

 

Etter kampen var det hjem til leiligheten å slappe av litt med spilling også blir det å se på en film før jeg finner senga! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg