en god følelse! :)

Kjære lesere! 🙂

 

 

 

 

I dag så var en litt nervøs dag men samtidig en god dag pga jobbintervju 🙂

Dagen startet med at jeg sto opp å fikset meg, spiste frokost og fant frem de dokumentene jeg skulle ha med meg, før jeg gikk ned til gågata på jobbintervju kl 1100, 1130 så var jeg på jobbintervju på Falkanger Eurosko!:)

 

Har en for så vidt god følelse om hvordan det gikk på intervjuet 🙂 Så da er det bare å vente på tlf i løpet av uke med svar ja eller nei! 🙂

*håper håper* at svaret er ja 🙂

 

Hadde vært så sykt deilig om jeg fikk denne jobben, kjenner jeg savner å være ute i jobb…  
å merker på kroppen at man blir fort deprimert av å ikke ha så mye å gå til om dagen!!

 

 

Nå sitter jeg å nyter fredagen med tente lys i leiligheten og søtsaker mens man ser på programmet “Mitt dansecrew” 🙂

 

Ha en fortsatt fin fredag! 🙂

 

 

 

 

 

Hva planer har du for helgen? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg