tanker og drømmer

Kjære lesere! 🙂

 

 

 

 

Sitter alene i stua å hører på musikk noe jeg syns er veldig avslappende 🙂 

Så begynte jeg å tenke over noe… noe som jeg egentlig ikke pleier å tenke over til vanlig

 

Er det noe galt med meg? Gir jeg ut feil signal til folk? Hva gjør jeg feil?

 

Har vært singel i snart 3år, og på de 3årene så har jeg prøvd å ikke stresse og virke desperat over å få meg kjæreste…
Men det er alltid noe som får meg til å undre… går jeg for sakte frem eller går jeg for fort frem?
Grunnen til at jeg spør, det er fordi at jeg har jo noen ganger kommet i kontakt med noen gutter som jeg har likt mase og som jeg prater lenge med.. men ingen vil møtes og ingenting mer skjer enn bare å flørte over tlf med sms!! Hva gjør jeg feil??? hva er det som gjør at guttene jeg prater med ikke vil møte meg og alltid kommer med unnskyldninger for å ikke møte meg??

Føler jeg nesten kan gi opp…

 

Jeg har jo også blitt veldig betatt av 3 gutter på a-laget til L.I.K ( en av dem har dame da xD ) Er så uvant på en måte, for han som har dame har jeg jo likt lenge, men har ikke turt å gjort no med det, men liker å kunne sikle på han på kamper og treninger 🙂 men de to andre har jeg aldri sett på på den måten og har heller ikke tenkt på dem på den måten før!! Er for så vidt en nokså deilig følelse å se dem på isen alle tre og jeg sikler bare mer og mer etter dem… deilige er dem 😉 Å det er så rart å si det, å jeg føler litt at jeg går over en grense med ene vennina mi med at jeg har begynt å like en som hu har likt og drevet med… så føler liksom at det er så feil også.. vil ikke gjøre sånn at jeg mister hu som vennine pga detta… vennskapet oss i mellom er mye mer verdt enn at jeg skal ødelegge det med at jeg liker en gutt som hu har likt!!

Men det gjør det desto mer vanskelig også…

 

De alle tre er så kjekke, søte og deilige å se på,  at jeg satt under forje hjemmekamp å tok meg sjøl i å sitte å sikle og små fnise for meg sjøl når jeg så dem på bana.. jeg oppfører meg som ei fjortis jente hver gang jeg ser dem på bana eller på bilde eller ute på gata. blir nesten flau over meg sjøl…
veit heller ikke helt hva jeg skal gjøre….

 

Så da får man bare fortsette å drømme seg bort i drømmeland om alle tre kjekke guttene da, også får jeg sikle på dem på hockeykamp og trening ^^

Hihi ^^  ( igjen fnising som en fjortis jente.. skjerp deg.. *prøver* )

 

*Keep dreaming girl* <3

Mye rart man plutselig begynner å sitte og tenke over når man sitter alene å kjeder seg…

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Huff det er ikke lett det der. Men kjærligheten er rar, den kommer når man minst venter det. Jeg traff for eksempel kjæresten min på tinder haha. Så bare vær deg selv så ordner det seg. Ha en super helg

    2. Ingenting er galt med deg. Det er mannfolk som berre går glipp av ei så fin jente. Husk! Å elske deg sjøl og Vær den du vil være, resten ordner seg til slutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg