Dagens gjøremål!

Kjære lesere! 🙂

 

 

 

 

Dagen i dag har gått til å få gjort unna en del ærender i byen, samt vært innom høgskolen for å hente ett dokument!
Ellers i dag så har da dagen gått til å være hos mamma og pappa 🙂 Slappet av og lekt sammen med tantungen min Leandra <3 Det er så koselig 🙂 hu er så skjønn 🙂

****

Ellers så har jeg jo ordnet at jeg skal være frivillig vakt under ungdoms OL i 2016 i Kristins Hall, i den forbindelse så skal det være nå den 5.-7. februar være 4 nasjoners turnering for U18 landslaget i Kristins Hall, å da har jeg sagt ja til å hjelpe til 🙂 blir som en slags “trening” for å se hvordan det fungerer under ungdoms OL 🙂

 

Men om jeg får beskjed om at jeg evt har fått jobb som jeg skal få beskjed om i løpet av uka. så må jeg bare høre hva som blir sagt… men så lenge jeg har mulighet så er jeg vakt under 4 nasjoners turneringen 🙂
Håper jeg får beskjed om at jobben er min, men samtidig så håper jeg at om jeg får den beskjeden så håper jeg at jeg fortsatt kan bidra å hjelpe til under turneringen allikevel 🙂

 

Er en herlig følelse å bidra på den måten at man kan hjelpe til i lokalsamfunnet med en sport som har fått veldig stor betydning for meg 🙂

 

 

 

 

Hvordan har dagen din vært? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg