Morsdag og søsterkos! <3

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

8.februar var det morsdag <3 Den ble feiret med at jeg og ene søstra mi Lillian sammen med 3 av tantungene mine tok med oss mamma ut på resturante 😀 
Vi koste oss masse på Bryggeri-kjelleren med deilig biff middag <3

 

 

 

 

 

 

 

****

 

 

På mandag etter at jeg og mamma hadde levert Leandra tilbake etter å ha passet henne, så satte jeg og mamma oss på toget å reise ned til Oslo S 🙂 
Vi gikk der i ca 1 timer før vi satte oss på en buss å reiste inn til Svarstad for å besøke ene søstra mi Eva og kona Trude! 🙂 <3

Der har vi kosa oss masse disse dagene <3 Kom hjem igjen ikveld etter 🙂

 

 


Lunsj en av dagene vi var på shopping! 

 

Lunsjen min <3 

 


Lunsj / middagen vår på T.G.I Friday’s  idag før vi tok toget hjemover <3 nam nam nam 

 

 

****

 

 

I løpet av disse dagene så lærte jeg meg for første gang å strikke med fire-pinner og strikke mønster (marius-mønster)

 


Laget Iphone-lomme <3 Ble kjempe fornøyd 😀 <3 *stolt av meg selv* 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg