Rolig fredag! :)

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

 

I dag så har ikke dagen gått til så stort! Vi i blokka har vaktuker, å denne uka her så er det leiligheten min som er vakt, det vil si at vi skal låse hoveddøra og sjekke ute lysa og skal i løpet av den uka man er vakt ta trappe vask fra sin avsats å ned til neste.. så det første jeg gjorde etter at jeg sto opp idag var å vaske trappen 🙂 

 

Ellers så har jeg vært borte hos mamma å slappet av og strikka mer med marius-mønster 🙂 Har fått helt dilla på det 🙂 Er så morsomt å strikke det mønsteret når jeg får det til og det blir fint 🙂     * stolt av meg selv*  

 

Legger ut ett bilde av det jeg strikker nå

 


Hva det er jeg strikker skal jeg fortelle når den er ferdig ^^ 

 

 

 

 

Ellers så er det jo fredag den 13.feb idag… ulykkes dagen… men må si at den har ikke gjort noe særlig med meg, har vært en helt vanlig dag 🙂 
På kvelden har jeg bare slappet av og sett på tv i leiligheten, blir en rolig helg!

 

 

 

 

 

Hva planer har du hatt i dag og har resten av helgen? 🙂  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg