Blei tur til hytta ! <3

Hei kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

 

Idag tidlig ble jeg vekket av pappa som ringte meg… han skulle si at de har bestemt seg for å reise til hytta vår på Averøya idag, etter de har spist frokost å skal bli der til mandag, og lurte derfor på om jeg ville bli med!?  Jeg tenkte først også svarte jeg nei ( med tanke på at jeg ikke veit enda om jeg har kommet meg inn på jobbkurs via nav sia jeg står på venteliste ) MEN, etter at jeg la på røret så begynte jeg å tenke enda mer på at det er jo ikke no vits i å sitte her å vente på noe jeg ikke har fått beskjed om enda, sia kurset starter på mandag ( om jeg får plass) Så jeg begynte å pakke ned ting i bagen åsså tursla jeg bort til mamma og pappa! 🙂 

 

Skal bli godt å komme seg bort litt i noen dager for å klarne hodet litt og få litt andre ting å tenke på! 🙂 Begynner  å kjenne det at det har tatt veldig på å ikke ha fått noe jobb enda, og er frustrerende å bare få avslag på avslag på jobbsøknader… ! Depresjonen min har kommet litt smygende på igjen, men derfor har det vært veldig deilig og godt å ha frivillig jobben i Kristins Hall! 🙂 Har hjulpet meg masse for å ikke havne helt på bunn igjen, også har jeg to venniner som Linn og Malin som klarer å få humøret mitt opp igjen med snap <3 Tusen takk jenter <3

Selvom det skal vli godt å komme seg bort litt i noen dager, så går jeg glipp av to hockeykamper,  en bortekamp imorra på torsdag og hjemmekamp på søndag
( men håper jeg er så heldig at jeg kanskje kan få låne sumo’n til noen på de kampene ) 🙂 *Håpe håpe* 

Har sjeldent gått glipp av kamper, har som regel alltid løst seg på en måte, så håper jeg er like heldig nå slik at jeg kan få se på “gutta mine” spille og få sikle litt på noen kjekkaser;) hihi ^^    * oppfører meg som en fjortis jente…. igjen * 

 

 

Nå i skrivende stund så sitter jeg i senga mi på rommet mitt å lurer på om jeg skal se på en film før jeg legger meg, eller om jeg bare skal legge meg med engang siden jeg er litt sliten !?  Hmmmm, nei jeg trur jeg legger meg nå så får jeg heller se om det blir film imorra istedenfor ! 🙂 

 

Natta folkens!! 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Malin: Seff 😉 De er noen av lyspunkta mine om dagen <3 Det skal jeg huske på vennen <3 Å det må dere gjøre også! <3

      Glad i dere <3

    2. Åh, så koselig at du setter pris på de småmerkelige snapsa Linn og jeg sender til deg! 😉
      Dersom det er noe, så ikke nøl med å ringe, sende sms, snappe eller andre ting! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg