Ruske vær og kultur på tv! :)

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

I skrivende stund så sitter jeg i senga mi å lurer på hva jeg egentlig skal skrive :p Så jeg får heller prøve å fortelle litt om dagen idag 🙂 

 

****

Det startet med at etter frokost så var det ut i ruske været… det hadde blåst å regna hele natta noen det fortsatte å gjøre idag også, så vi fant frem regntøyet og støvlene å gikk ut for å prøve å redde det av gjerdet som har blåst vekk og blitt ødelagt i de stormene som har vært her tidligere!
Var ikke så mye vi fikk gjort idag siden vi ikke hadde alt utstyret og det var ett forferdelig vær å være ute i!
Etter ca 1time så gikk vi inn i varmen, å da må jeg si at det var utrlig deilig og godt å ta en lang deilig varm dusj, men måtte stå ekstra lenge siden trykket på vannet her er nesten borte xD 

 

Litt seinere på dagen så kom onkel og kjæresten på besøk for vi skulle sitte å se på ” kultur” sammen 🙂 

 

Ellers idag så har man bare sittet å slappet av foran tv’en 🙂 Fikk også endelig første bidraget fra NAV  etter mange mnd med venting, så da fikk jeg endelig fiksa på profilen min på tv2sumo, som gjorde at jeg fikk med meg hockeykampen som L.I.K spilte borte mot Kongsvinger idag 🙂  Var ikke den beste kampen av gutta idag, og blei seier til L.I.K etter sudden death, men seier er seier 🙂 også scora jo to av “gutta mine”  idag også ^^  

 

 

 

 

Hvordan har dagen din vært? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg