Lite produktiv dag, mest tv! :)

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

I dag så har ikke dagen vært så veldig produktiv som vi egentlig hadde tenkt, men fikk jo gjort noe da! 🙂

 

Etter frokost reiste vi til Kristiansund for å finne låseservice (låsekassa på døra vår her har blitt ødelagt i løpet av stormen som har vært her, var en gammel en fra familiebedriften til pappa, Lundegården, så når vi kom hit så var døra på vidt gap) Vi fant til slutt en låseservice å fikk ny låsekasse og ny sylinder pluss nye nøkler, så nå kan døra stå trygt 🙂 

Da vi kom tilbake så festa pappa på plass låsekassa mens jeg og mamma vaska støv før vi egentlig skulle ut å fikse gjerdet, men blei heller til at vi blei sittende foran tv’en å se “kultur” åsså plutselig var klokka såpass at det var blitt middagstid :p Så en veldig liten produktiv dag kan man si :p 

MEN, vi kommer sterkere tilbake imorra, da ska vi få fiksa noe på gjerdet FØR den interessante og spennende “kulturen” begynner 🙂

 

Ellers idag så har vi da sittet å sett på tv, jeg og mamma har strikket, også har vi spist krabbe til kveldsmat 🙂  

 

 

Nå i skrivende stund sitter jeg igjen i senga på rommet mitt her å skal sette på en film før jeg skal legge meg! 

Natta folkens! 🙂

 

 

 

Håper du har hatt en fin dag den første dagen i helgen! 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg