Lørdagskos! <3

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

 

Idag så skulle jo jeg, mamma og pappa ha den bra dagen med å være kjempe flink til å jobbe ute…. DET gikk ikke helt den veien for å si det sånn! 

Først så blei det en sein frokost siden vi alle sammen lå lenge å sov (kl 1030), når vi er her på hytta så setter vi aldri på vekkerklokke siden vi ikke vil stresse osv når vi skal være her for å slappe av 🙂 Og samtidig da som vi spiser frokost så begynner VM på ski noe vi ville få med oss så vi hadde sagt det at mellom kvinne fellesstart og herrenes fellesstart spm da var på ca 45min så skulle vi ut å være effektive!! 

 

JADA…… 

 

Da vi var på vei for å ta på oss uttapåtøyet, så titter jeg ut på verandaen.. å hva ser jeg…. 

Jo…. det høljer ned med regn og blåser så jævlig,  at vi blei inne!! 

 

Vi blei derfor værende inne i varmen og koste oss med VM på ski på tv og varm kakao og te fram til vi i 17-tiden gjorde oss klare for å reise til onkel og kjæresten på middag! 🙂 det var utrolig koselig 🙂 

 

Da vi kom hjem så hadde vi ikke fått sett “hver gang vi møtes” så jeg fikk kobla opp tv’n til sumo å satte på fra der 🙂 mamma og pappa har en av de nyeste tv’en her på hytta hvor man kan koble til internett via tv’en 🙂
 Nå i skrivende stund så lurer jeg på om jeg skal sette på en episode fra en av de tidligere sesongene før jeg legger meg! 🙂 

 

 

Natta folkens! 🙂 

 

 

 

Hvordan har dagen din og helgen din vært så langt? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg