kosedag! <3

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

Denne helgen her har vært så avslappa og koselig <3 Skulle egentlig ha fått reparert gjerdet her, men været har ikke vært på vår side denne helgen til at vi har fått gjort det! 
Idag når vi sto opp så hadde det snødd så mye og det har snødd i hele dag, så idag har det vært inne dag med fyr i oven og varm kopp te mens man sett på VM på ski 🙂 Samtidig som man har sittet å strikket 🙂 Kosedag på sitt beste <3 

 

To av tantebarna mine er tvillinger og de har bursdag neste helg, så jeg har sittet å strikka marius-lue til begge to <3 er snart ferdig med siste lua 🙂

Så håper de blir fornøyde! 🙂

 

****

 

Idag har som sagt vært en skikkelig kosedag! <3 Er siste dagen vår her på hytta, vi reiser hjem igjen til Lillehammer imorra etter frokost 🙂

Har kosa meg masse her og fått slappet av 🙂 Skal mest sannsynligvis  tilbake hit i påska, men jeg kan ikke planlegge så mye rundt det enda. siden jeg må ta ting litt på sparket nå!

Skal jo egentlig begynne på jobbkurs via Nav imorra, men har sagt ifra at jeg ikke kommer imorra men på tirsdag! 🙂 Kunne mest egentlig tenkt meg å driti i hele det kurset, men så tenker jeg det at med tanke på at jeg har søkt på så mange jobber at kanskje det er litt fint å få no ny finpuss på CV og søknader slik at jeg foreksempel ikke sender det samme til alle og at viss jeg søker på samme jobb flere ganger at jeg ikke gjentar meg selv… å kan hende at jeg mens jeg er det er så heldig at det plutselig klaffer med en jobb også, hvem vet!! 🙂 Så jeg får bare se det positive med å være der uansett 🙂 

 

 

 

 

 

Hvordan har helgen din vært? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg