første jobbklubb dag unnagjort!

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

Idag har jeg vært på første dagen av jobbklubben….. gikk greit den første dagen og lærte en litt annen måte å skrive CV på, men var en ting som jeg overhode ikke likte med det opplegget de hadde ordnet for resten av uka!! 🙁 

**** 

 

Gruer meg så jævlig mye til resten av denne uken her på jobbklubben!!!! 🙁 Dem har ordnet ett opplegg hvor allesammen MÅ, framfor allesammen, fremføre ett innlegg før helgen!!! 🙁 Baaaaaaah….. jeg hater sånn 🙁 Liker IKKE å stå sånn å prate i en forsamling…. er nervøs og kvalm og har sykt vondt i magen 🙁 Pluss jeg har ingen peiling om hva jeg skal velge å stå å prate om 🙁 VIL BARE LEGGE MEG I SENGA MED BØTTE Å BLI DER!!!!!! 🙁 Hater det hater det hater det!!!!!! 

 

 

 

 

 


Bilder tatt fra gåturen hjem fra jobbklubb idag!! 

 

 

 

 

Hvordan har dagen din vært? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg