Min dag idag! :)

Hei kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

Idag på jobbklubben så skulle jeg holde mitt innlegg etter lunsjen! Fram til lunsjen så var jeg utrolig nervøs og gikk fram og tilbake ute i gangen å prøvde å huske på det jeg skulle si slik at jeg kunne si det utenat uten å bruke notatene mine. Jeg gikk å traska så mye att og fram at ene kursinstruktøren min sa når jeg var ferdig med innlegget at han var litt bekymret å var på vei til å spørre om vi skulle utsette det eller avlyse det.. 

 

Innlegget mitt gikk egentlig over all forventning! 🙂 Jeg var nervøs rett før jeg skulle gå opp, men når jeg sto der å begynte å prate så blei det gradvis bedre, men jeg fikk jo tilbake meldinger etter at jeg var ferdig med at de hørte at jeg var nervøs, og at jeg prata nokså fort (glemte å puste inni blant) men at jeg var rolig, engasjert i det jeg fortalte om, tøff som sto fram og fortalte det jeg hadde innlegg om. 

 

Kan jo fortelle kort her da hva egentlig innlegget mitt handlet om, det handlet om mine erfaringer med det å være frivillig vakt i Kristins Hall under hockeykamper, og om at det har hjulpet meg i tunge tider med depresjoner! 

 

Hvis det er interesse for det, så kan jeg legge ut her på bloggen min hele innlegget mitt så dere får lese det !? 

 

 

Det føltes i hvertfall utrolig godt å bli ferdig med innlegget som jeg hadde grua meg til så lenge 🙂 SÅ er nokså stolt av meg sjøl til tross for nervøsiteten min at jeg klarte å gjennomføre det slik jeg gjorde! 🙂 Å jeg hadde med notatblokka mi opp MEN jeg så aldri på den, klarte å si det jeg skulle si helt utenat 🙂 

*Klapp på skulderen* 

 

****

 

Etter at kursdagen var ferdig så gikk jeg opp til mamma og pappa, skulle spise middag der sammen med noen fra familien som er på besøk 🙂 Koselig <3 

Midt i middag etter at jeg var ferdig med å spise opp mitt, så gikk jeg ned på Nikkers Sport for å sitte der sammen med en gjeng for å se på bortekampen til L,I.K 🙂 

L.I.K (Lillehammer IK) vant 5-3 over LIK (Lørenskog IK)  😀 Herlig borteseier, å deilig å få med seg 3 poeng 😀 

 

Etterpå var det opp igjen til mamma og pappa for å spis litt kake å prate littegran mer med gjestene, før jeg stakk bort i leiligheten igjen! 🙂 

 

Opp tidlig på ny kursdag imorra, som ikke blir slik som de andre dagene! 🙂 

Det starter med at fra kl 9-12 så skal vi skrive cv og søknader å søke jobber, og fra kl 1230 så skal vi opp til Håkons Hall for å dra på spinning
i 1 time før vi skal på peppes 🙂 Er en avslutning for hu ene kursinstruktøren som ikke skal bli med mer! 

Så det kan bli en litt artig dag 🙂 Så treningstøyet er allerede pakket ned og bagen er klar for morradagen 🙂 

 

 

Ønsker allesammen en god natt! 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg