Helgen min så langt! :)

Kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

I går startet dagen med at vi hadde kurs fra kl 9-12, før vi etterpå reiste opp til Håkons Hall for å ha en spinning time 🙂 Planene var at vi etterpå skulle på Nikkers Sport å spise å se VM på ski, men siden de hadde sofa krok med tv i hallen å vi fikk klar signal på å få pizza tilsendt dit, så ble vi sittende der å spise pizza å se på staffeten 🙂
Herlig start på helgen! 🙂 

Seinere så var jeg hos mamma og pappa å slappet av 🙂 

 

Dagen idag har gått til å sove noen timer ekstra før det var bort på frokost hos mamma og pappa sammen med besøket de hadde 🙂

 

 

 

 

 

Før vi så 3 mila til jentene på VM på ski 🙂 
Seinere reiste vi på bursdagsfeiring til tvillingene Helene og Lars (to av mine 8 tantebarn) 🙂 var kjempe koselig og masse folk! 🙂 

 

 

Seinere på kvelden blei det en liten gå tur på glatta! 🙂 

 

 

 

 

 

Nå skal jeg sette meg ned og se på TV2 sumo for å se finalen i “mitt dansecrew” , selvom jeg veit hvem som vant, men jeg fikk ikke sett på det! 🙂 

 

Ha en fin kveld videre! 🙂 

 

 

 

Hvordan har helgen din vært så langt? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg