Beste søndagen! :)

Hei kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

Idag har dagen gått til å slappe av hos mamma og pappa med å se på 5 mil VM på ski 🙂 

 


Grøt og VM på ski 🙂 Kan ikke få noen bedre start på søndagen enn det 🙂 

 

 

Da klokka var 1545 var det bort i hallen å stå vakt under kveldens hjemmekamp 🙂 

Alltid like deilig å god følelse de gangene på kamp hvor jeg står frivillig vakt 🙂 Liker å engasjere meg for noe som interesserer meg såpass mye 🙂
Også er det jo alltid like deilig å være i hallen under kamp uansett om jeg jobber eller ikke, fordi jeg får se hockeygutta i aksjon 😉
Pluss jeg får jo se de gutta som jeg er blitt betatt av 😉 

Skal bli utrolig rart og trist på samme tid når sesongen er over, for da er det noen mnd uten at det er noe form for hockey og ikke noen hockeygutter å sikle på :/ 
Håper nå i hvertfall at gutta blir med i neste sesong også 🙂  

 

 

 

 

 

Nå tar jeg kvelden, siden ny start på uka imorra å da er det tilbake på jobbklubb igjen! 🙂 

 

 

 

 

Har du hatt en bra helg? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg