Første dagen i uka etter helg! :)

Hei kjære lesere! 🙂 

 

 

 

 

 

Dagen idag har som vanlig startet med å stå opp tidlig for å være på jobbkurs! 🙂 Idag så har jeg fått tatt bilde til cv’en min pluss at jeg har gjort den helt ferdig, så da er det bare imorra å få satt seg ned å sjekka over søknaden min og åpen søknad at de er i orden også 🙂 Begynner å komme seg 🙂 
Men må si at det var veldig tungt å stå opp da vekkerklokka ringte i dag tidlig!! :/ Kunne heller tenkt meg å fortsatt med å sove… er godt å ha noen slike dager hvor du faktisk gleder deg over at det er helg 🙂  Så nå er det jobbkurs resten av denne uka før det er helg, hvor sluttspillet begynner og jeg skal hjelpe til som servitør under ett selskap i helga.. så den helga som kommer så skal jeg i hvertfall ikke ligge på lat siden :p Men helg er helg 🙂 Så nå gleder jeg meg egentlig til fortsettelsen, for er deilig å ha noe å gå til om dagen å merke på kroppen det at man er sliten og trøtt av en grunn 🙂 

 

Ellers idag så har jeg vært på besøk hvor jeg spiste middag hos mamma og pappa!! 🙂 Alltid like koselig <3 

 


Kyllingsalat til middag! <3 nam nam 

 

 

 

Ellers idag så er planen å planlegge hva jeg skal gjøre resten av uka og neste uke, å lage en plan som kursveilederen skal ha på onsdag!
Også blir det vel no tv-titting også vil jeg tru 🙂  

 

 

 

 

 

 

Hvordan har første dagen i uka vært for deg? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg