Lenge siden sist innlegg, liten oppdatering + sommer! :) <3

Kjære lesere! <3

 

 

 

 

Oi da her var det lenge siden man har postet noe ser jeg!! Beklager litt det… men har skjedd veldig mye som har gjort at alt med pc’en bare har blitt lagt vekk å glemt! 

Vil ikke gå så mye i detalj på hva det er som har skjedd, men en ting kan jeg fortelle som har skjedd siden sist jeg postet ett innlegg på bloggen 🙂 

 

 

JEG HAR FÅTT JOBB!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D 

 

Er ikke store stillingen, 25%, men jobb er jobb 🙂 Jobben er å være stuepike på ett hotell her i byen 🙂 Jeg trives godt, og er hyggelige kollegaer, men er litt lite jobb, så driver å søker etter andre jobber i tilegg 🙂 

 

****

Det er sommer! 😀 <3 Deilig følelse å kunne gå barbent,  gå i lette sommerkjoler, og ikke minst sole seg i bikini <3 Sommer <3 

LOVE IT <3 <3 <3 

 

**** 

 

 

Skulle ha skrevet så mye mer her , men blir for mye om om jeg skal rammse opp alt som har skjedd siden i mars når jeg posta forje innleggf! Så derfor starter jeg nå på nytt igjen fra i dag med å være flinkere til å blogge hverdag! 🙂 

 

 

Nå slapper av av på sofaen med litt tv før jeg skal finne senga, er jobb igjen imorra og onsdag, også har jeg fri torsdag og fredag før det er jobb igjen lørdag og søndag! 🙂 

 

Ha en fortsatt fin mandagskveld videre! 🙂 

 

 

 

 

Hvordan planer har du for denne uka ? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg