Arbeidsdag etterfulgt av besøk :) <3

Kjære lesere! 😉 <3 

 

 

 

 

 

I går så var jeg først noen timer på jobb, før jeg satte meg på toget for å reise ned til Moelv en tur 🙂  

 

Der skulle jeg besøke ei som jeg begynte å prate med for ikke så lenge siden 🙂  Skal ikke legge skjul på at jeg liker jenter, men jeg liker også gutter 🙂 Å dette er faktisk første gangen jeg skriver om akkurat det på bloggen min, ikke det at jeg vil holde det skjult på no måte, men har følt at det har vært lettere å utrykke meg og fortelle det face to face enn å skrive det ned på en skjerm. men nå følte jeg at jeg måtte prøve å gjøre ett forsøk samme hvor dårlig skrevet eller dårlig uttrykt det blir 🙂 Men jeg håper at dere klarer å skjønne hva det er jeg på en måte vil formidle uansett da 🙂 

 

**** 

 

Ja som sagt jeg reiste til Moelv for å møte ei som jeg ikke har pratet lenge med 🙂 Å møtte ei som var utrolig lett å prate med, jeg sa kanskje ikke så veldig mye siden jeg er veldig sjenert til å begyne med, men jeg følte uansett da at vi fant veldig fort tonen 🙂 Var utrolig koselig å være hos henne, og fikk hilst på dyrene hennes som var kjempe kosete, så blei jo overfalt med kos med engang jeg kom inn døra 🙂 Utrolig søte og herlige dyr, og det samme var hu jeg besøkte også 🙂 Vi hørte på musikk og prata også spretta vi ei champagne for å feire en god nyhet som hu hadde fått tidligere på dagen 🙂 Seinere på kvelden enste det med at vi så på en film, lå i hver vår sofa å endte med at vi begge to sovna etterhvert midt i filmen xD Men til tross for det så stor koste jeg meg 🙂 Så skal nok møte hu igjen en annen dag også 🙂 <3 Blir koselig og gleder meg 🙂 


Champagne og sjokoladekake <3 Begge to like glad i søtsaker ^^ <3 

 

****

Hu er den første jeg har fått prata med og ikke minst fått møtt siden videregående skole… de andre jeg har prøvd å prata med at kutta meg ut når de har fått høre at jeg er bifil! Hva er greia med det liksom?? De er jo interessert i de samme kjønnene, så hvorfor kan dem ikke prate med andre som er i samme situasjon?? Skjønner det ikke.. også blir det jo til at man begynner å tenke, er det noe galt med meg er det måte jeg er på måten jeg prater på som er feil !?? Men jeg får jo ikke vite det siden de ikke vil gi meg noen grunn…  Men jeg føler jo det er feil også da å skal bestemme hvordan en person skal være og prate, man skal vær glad for at folk er ærlige og er som de er! 

Så jeg skal fortsette med å være akkurat den personen jeg er, og skal fortsette med å skrive og prate på samme måte som jeg alltid har gjort! 🙂 

 

 

 

**** 

Kom hjem fra Moelv i rundt 11 tiden idag, og har brukt resten av dagen på å nyte fridagen min 🙂 Har slappet av med musikk og sittet å fargelagt  i den ene fargeleggingsboka for voksne 🙂

 

 

Har også ligget med beina høyt idag, siden jeg har klart å fått store vannblemmer under begge føttene mine 🙁 xD Au au au… er drit vondt å gå 🙁  føler seg så jævlig flink.. NOT xD Blir spennende å se hvordan det blir å jobbe lørdag og søndag med disse føttene 🙁 Heldigvis så har jeg en fridag imorra også, så håper kanskje den kan være til nytte 🙂 

 

Men nå får jeg fortsette med å fargelegge 🙂 <3 

 

 

 

 

Ha en fin kveld videre! 🙂 <3 Og god natt når den tid kommer 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg