Avslappet fredag! :)

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

 

Dagen idag har det ikke skjedd det store egentlig 🙂 Har bare nyt det å ha fri fra jobben på det fulle, har tilbragt så å si hele dagen på sofaen med å se på filmer og serier 🙂 <3 Utrolig godt å ha noen sånne dager inni mellom 🙂 Imorra er det jobb tilbake på jobb igjen, å det samme med søndag og mandag før det er tre dager fri fra jobb igjen 🙂 Er godt at jeg har noen jobb inni mellom og at jeg har fri inni mellom.. men det er litt slitsomt også, hadde vært bedre om jeg hadde hatt faste dager med jobb og faste dager hvor det er fri, i stedenfor at det er en som er berg og dalbane..! Ikke ta meg feil her altså, jeg er glad for at jeg endelig har fått meg en jobb, men er litt slitsomt at det er av og på hele tiden.. men men burde vel egentlig ikke klage så mye ;p 

 

**** 

 

Som sagt dagen har vært nokså chill / avslappet 🙂 og det er godt å slappe av fullt ut når man først har fri, men imorra er det tilbake til virkeligheten igjen for noen dager 🙂 

 

 

 

Ha en fortsatt fin fredag kveld videre! 🙂 <3 

 

 

 

 

 

Hvordan planer har dere for helgen da? <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg