Jobb-helg og avslappet lørdagskveld! :)

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

Ja som tittelen på innlegget sier så har jeg denne helgen her jobb-helg!
Var på jobb idag, jobbet litt lenger enn jeg trudde, men det fordi det var busser som reiste som tilsier maaaaange rom som skal vaskes….
Slitsomt og nokså stressende, men kom meg gjennom arbeidsdagen tilslutt 🙂 

 

 

***

 

Etter jobb idag så har det vært full avslapping på sofaen med filmer 🙂 Skulle egentlig ønske at jeg kunne dra på Felix på en heders konsert til Jokke, en jeg kjenner spiller i bandet som skal spille 🙂 Hadde vært artig å opplevd, men siden det er jobb igjen imorra, så trenger jeg den søvnen jeg kan få 🙂
Er mest sannsynligvis nesten like mye rom imorra som idag, bare at imorra så blir vi nok en person mindre, siden hu ene på jobben idag var så dårlig at hu ikke var sikker på om hu greier å komme på jobb imorra :/ 

Så derfor blir det tidlig kveld i håp om å få en del timer med søvn pga lang dag imorra på jobb! 

 

 

 

Ha en fortsatt fin lørdagskveld allesammen! 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg