Følelse av helg! :D <3

Kjære lesere! <3

 

 

 

 

I går etter jobb så var jeg helt ferdig at jeg lå som en slakt på sofaen i en liten stund før senga ble funnet, å der lå jeg til jeg sovna!
Var utrolig mye å gjøre på jobben igår å var ikke ferdig før kl18 :/ 

Idag så var det nesten like mye å gjøre på jobb, å var ikke ferdig før kl 16! Men siden jeg jobba hele helgen, så følte jeg på en måte ikke at det var helg, så derfor etter jobb idag så har jeg nå 3 dager med fri 😀 De skal nytes fullt og derfor blir disse dagene på en måte helg for meg <3 

**** 

 

Kjenner jeg er utrolig sliten i koppen etter noen dager med jobb så skal bli deilig å slappe av og hvile ryggen og beina mine 🙂 

Skal egentlig i Håkons hall å trene to dager i uka pga fysioterapi-trening… men har vært så sliten å helt ferdig i kroppen etter jobb at jeg har ikke orka og motivasjonen har blitt litt borte… :/ så håper jeg snart kan finne motivasjonen til å trene igjen så jeg får tilbake gnisten i kroppen 🙂 

 

 

****

 

Jeg klarte også å gjøre det helt store idag…. ååå jeg er så sykt flink altså, skulle fått gull medalje!! 

 

Hadde så vondt i føttene etter jobb så mamma ordnet fotbad til meg, skulle bare lene meg litt frem og snu meg å plask hørte jeg… der så jeg tlf ligge i grønnsåpe-vannet plukka den opp med en gang, den lå der vel i 2 sec før jeg fikk den opp, fikk tørka den å brukte hårføner også.. den fungerte etterpå men hadde en lekk i ene hjørnet, noen min etterpå så fikk jeg mld på tlf min så skulle sjekke den å da var skjermen helt svart ikke no reaksjon i det hele tatt, men det var lyd i den.. å når pappa prøvde å ringe meg så kom det lyd men ingen reaksjon på skjermen, å jeg fikk tatt den også xD Flinke meg xD 

 

MEN, fikk ett kjærringråd av ei som sa at jeg skulle prøve å legge den i ris over natta,siden ris tiltrekker seg fuktighet.. så da ligger den nå hos mamma og pappa i en form med ris…. håper det kanskje funker 🙂
Hvis ikke så skal mamma kjøre meg til Strandtorget imorra så jeg får spurt om hjelp 🙂 

 

Er veldig uvant og rart å ikke ha tlf nå, men samtidig så er det litt godt også 🙂 

 

**** 

 

 

Nå ligger jeg som en slask i senga og skal se på en film før jeg tar kvelden! 🙂 

 

 

 

 

Hvordan har helgen din vært ? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg