Dagen igår! :)

Kjære lesere! <3

 

 

 

 

 

Dagen igår gikk egentlig storsett til å være hjemme hos mamma og pappa å bare slappe av 🙂 Men jeg og mamma fikk inn en liten shopping-runde i løpet av dagen på Strandtorget da jeg samtidig stakk innom Netcom for å høre ang tlf min 🙂 

 

De på Netcom sa ikke mye som var til hjelp så jeg tok jo som sagt å fulgte noen kjærringråd som jeg hadde fått 🙂 
Å jeg må bare si det at mister du iphone i grønnsåpe vann å plukker den opp igjen fort etter 2 sec ca. å legger den i en kakeform med ris og dekker tlf med ris oppå skjermen og rundt hele tlf å lar det stå over natta… ja så har du en tlf som funker igjen og om du fortsetter å la den ligge dagen etter i ris igjen og ikke bruker tlf for mye.. å frtsetter den prossesen i 2-3 dager så er tlf omtrent så god som nye og flekken er faktisk nesten borte på min tlf nå 🙂 

 

Så det kjærringrådet kan jeg anbefale 🙂 

 

**** 

 

Ble som sagt en liten shopping-runde <3 Jeg fikk tak i nytt undertøy på salg på Kappahl på tilbudet 3 for 2 🙂 Fikk 3 bh’er og 3 truser til prisen 609kr i stedenfor en pris til over 1000kr, så det kjøpet er jeg fornøyd med må jeg si 😀 <3 LOVE IT <3 

 

 


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan var dagen din igår da? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg