<3 Mitt Lille Land <3 Bursdagsfeiring og indisk resturante :) <3

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

 

Idag så har jeg hatt en helt fantastisk koselig dag <3  Tiltross for alle tankene som har strømmet gjennom hode i løpet av dagen med tanke på at det er alt 4år siden <3 

 

MITT LILLE LAND <3 22.JULI 2011 <3 

 

 


<3 <3 <3 <3 

 

**** 

 

Dagen startet først med at vi slappet av litt hos mamma og pappa, før jeg og mamma satte oss i bilen å kjørte til Moelv en liten tur 🙂 
Vi skulle nemelig feire bursdagen til Leandra som blir 4år imorra <3 

Hu var helt i ekstase når vi kom 😀 Å ble enda mer i ekstase når hu pakket opp gavene 🙂 For hu hadde ønska seg Anna og Elsa fra Frost, og nesten alt hu fikk hadde med de to figurene å gjøre <3 Så en veldig fornøyd jente må jeg si 😀 <3 

 

**** 

 

Etter bursdagsfeiring så reiste vi hjem igjen. å hadde i bilen bak oss med oss ene storesøstra mi og kona + ene yamare ene tantungen min 🙂 De skal overnatte en natt hos oss før vi reiser videre mot hytta vår imorra å skal være der i 2 uker 🙂 

 

Seinere på dagen / kvelden reiste vi ned på Lundegården på Indisk resurante og spiste god middag 🙂 <3 Desserten tok vi hjemme hvor mamma hadde laget kjempe god sjokoladekake <3 nam nam <3 

 

 

 

 

 

Hvordan har denne dagen vært for deg? <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg