Regnfull dag med inne kos! :) <3

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

Idag så har dagen gått til å egentlig bare være hjemme hos mamma og pappa 🙂 Hjulpet pappa litt med å snekkre på verandaen og mamma har malt litt 🙂 Var ikke så mye vi fikk gjort idag siden det plutselig begynte å hølje ned en hel enormt store mengder med regn 

 

 

 

 

 

 

 

Resten av dagen gikk til at vi satt inne å slappet av med tv hvor vi blant annet fulgte med på sykkel 🙂  

 

 

**** 

 

 

På kvelden koste vi oss med å spise reker og se på Allsang på Grensen 🙂 <3 

 


Kos <3 

 

 

**** 

 

 

Imorra er det tilbake på jobb igjen etter å ha hatt tre dager med fri 🙂 Så denne helga her blir det også jobb-helg før jeg har fri igjen i nesten en uke 🙂 

Både gleder og gruer meg til å dra på jobb igjen imorra… er så masse folk på hotellet nå, å det betyr masse rom, så blir nok like seine dager denne helga også! 
Men får bare bite tenna sammen å bare stå på mens jeg kan 🙂 for da er det så mye bedre å nyte når man har fri etterpå 🙂 De dagene jeg har fri nå over helga så skal jeg, mamma og pappa en av dagene reise på en liten roadtrip 🙂 Det blir veldig koselig <3 Også 1.august så er det første istreninga til hockeygutta på L.I.K <3 Lillehammer Ishockeyklubb <3 Det skal da den dagen være kick off hvor spillerne og trenere samt støtte-apparat skal bli pressentert 🙂 også skal det være ett lite show 😀 <3 pluss etterpå så kan du møte og prate med spillerne 😀 Det blir også en dag jeg glede rmeg masse til 😀  men ellers av de dagene jeg har fri over helga så veit jeg ikke enda hva jeg skal 🙂 Skal hvertfall slappe av også tar jeg ting litt som det kommer 🙂 

 

 

Men nå skal denne jenta her sove litt, siden det er opp tidlig på jobb igjen imorra! Natta folkens 🙂 

 

 

 

 

 

Hvordan har dagen din vært? 🙂 Hva slags planer har du for helgen? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Malin: Nei ikke sant, å når jeg kommer nedover så vil jeg jo ikke ende med å sitte alene å vente på at dere skal bli ferdig på jobb xD :p MEN vi finner nok ut av det ja 🙂 <3 Det skal vi 🙂 Skal jeg gjøre <3 Å vil tippe jeg skal hilse tilbake også <3

    2. Både Linn og jeg jobber så og si hele neste uke, så er ikke mye fri her i gården før i fra midten av august, men da kommer jo flyttinga også. Vi finner ut av det vettu 🙂 Kos deg på roadtrip, og hils mammaen og pappaen din! <3

    3. Malin: Tenkte jeg skulle gjøre det om ikke så lenge <3 Kunne gjort det nå mens jeg har ca 1 uke fri fra mandag, men siden jeg skal være med mamma og pappa på roadtrip en av di dagene og at 1.aug så er det is-show og pressentasjon av spillere og trenere for hockeygutta her, så blir det litt vanskelig... For når jeg kommer ned til deg og Linn så vil jeg gjerne være noen dager <3 Men Kan si ifra neste gang jeg har mange dager med fri etter hverandre, så får jeg høre med dere da om det passer for dere <3 SAVNER DERE SYKT MASSE 🙁 <3

    4. I helgen ska jeg bare kose meg hjemme! Fine bilder! Sjekk gjerne ut bloggen vår, og om du liker den hadde vi satt utrolig stor pris på om du hadde lagt igjen en komentar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg