Jobb-helg i gang! :)

Kjære lesere! <3 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag var det tilbake på jobb igjen etter 3dager fri 🙂 Denne helgen her har jeg jobb hver dag, så jobb helg på meg! Blir bare å slappe av mest mulig etter jobb så man er opplagt til jobb dagen etter 🙂 Er masse gjester på hotellet nå, så er mye å gjøre! 

 

Etter jobb idag så stakk jeg innom hos mamma og pappa en tur igjen og bare slappet av der sammen med de, også hjalp jeg de litt med snekkring av verandaen 🙂  Så også på sykkel og koste oss med jordbær til dessert <3  

 

 

 


Nam nam nam <3 <3 

 

 

 

 

 

Ellers så har jeg vasket noe klær og bare slappet av med tv 🙂 

 

 

*** 

 

 

Nå er det å finne senge å sette på en film før man skal sove 🙂 opp tidlig på jobb imorra også! 

 

 

 

Natta folkens! <3 

 

 

 

 

 

 

Hvordan har dagen din vært idag? 🙂 

 

Planer for helgen? 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg